Dodies dabā: soļošana ar jogas elementiem

13.12.2016
Šobrīd esam labi pazīstami ar soļošanas labo ietekmi uz mūsu ķermeni, tāpat arī jogas fizisko un garīgo vingrojumu kompleksu, kas mierina gan ķermeni, gan prātu. Tomēr, kas īsti ir soļošana ar jogas elementiem un kāpēc tā būtu derīga mūsu ķermenim, prātam un garam tiešī šādā apvienojumā?
 
Soļošana ar jogas elementiem jeb soļošanas jogas pirmsākumi radušies pateicoties soļošanas meditācijai, lai attīstītu ķermeni garīgi un fiziski. Praktiski tā apvieno jogas elementus, elpošanu, koncentrēšanos un soļošanu aktīvā meditācijā, tādējādi mūsu ķermenis darbojas vienotā ritmā - sirds, vizuālā koncentrēšanās, muskuļu līdzsvars, prāta aktivitāte un kopējais garastāvoklis. Soļošanas jogā mēs darbinām visu savu ķermeni!
 
Lai vēl vairāk pastiprinātu iedarbību, vēlams soļošanas jogu veikt ārpus telpām. Kā zināms svaigs gaiss nāk par labu katram - nomierina ķermeni, atbrīvo no stresa, normalizē spiedienu un ļauj no sirds ieelpot. Izmanto Latvijas mežus par savu nodarbību vietu - zinātniski pierādīts, ka meža smarža ir kā nomierinoša aromaterapija, terapeitiska pieredze, kas palīdz cīnīties ar satraukumiem.
 
Praktizējot soļošanas jogu:
 
1. Samazinās muguras sāpes un muskuļu diskomforts,
 
2. Notiek atbrīvošanās no emocionālā un fiziskā stresa visā ķermenī,
 
3. Uzlabojas imūnsistēma un asinsrite, kā arī gremošanas darbība,
 
4. Uzlabojas radošās spējas,
 
5. Prāts un ķermenis ir atpūties pēc kustības un uzņemtā gaisa devas,
 
6. Samazinās asinsspiediens,
 
7. Regulāras nodarbības palīdz samazināt ķermeņa aprises,
 
8. Sirds kļūst spēcīgāka,
 
9. Iespēja sajust savu ķermeni un kļūt par tā labo sajūtu veicināšanas meistaru.
 
Tev nav nepieciešam nekāds aprīkojums. Uzvelc ērtāko apģērbu un apavus, kas atbilst laika apstākļiem, un dodies dabā!
 
Soļošanas joga var būt jauns sākums kustīgam dzīvesveidam vai arī labs papildinājums jau uzsāktai fiziskā vai garīgā treniņa programmai.
 
Lai mierpilni un gaiši,
Beatrise ❤