Grūtnieču vingrošana

Grūtniecības sākums ir laiks, kad topošās māmiņas nereti piedzīvo divējādas sajūtas, kuras raksturojas ar garastāvokļa maiņām, nespēku, apātiju un dažādām uzvedības izpausmēm. Vairākumos gadījumu, pēc 12. grūtniecības nedēļas, topošās māmiņas jūt spēka pieplūdumu, sāk tā pa īstam izbaudīt grūtniecības laiku un pieņemt savu jauno statusu. Šis ir arī laiks, kad vislabāk sākt vingrot, arī tad, ja tas iepriekš nav darīts un tādā veidā, pakāpeniski sagatavot organismu slodzei, kura gaidāma dzemdībās.

Ir ārkārtīgi daudz pozitīvo faktoru, kāpēc ir ieteicams topošajām māmiņām vingrot, arī tām, kuras iepriekš to nav darījušas. Sākot no pareizas elpošanas tehnikas, beidzot ar muskuļu sajušanu un kontroli pār tiem. Brīdī, kad māmiņa sniedz sev kustību prieku, uzlabojas asinsrite, bērniņam tiek piegādāts vairāk skābekļa un vitālās enerģijas. Vingrošana grūtniecības laikā atvieglo situāciju vai palīdz izvairīties no tādām, dažreiz nepatīkamām lietām, kā varikozas vēnas, pietūkums ekstremitātēs, hemoroīdi, aizdusa, tirpšana, krampji muskuļos, miega traucējumi, psihoemocionālas svārstības u.c. "bubuļi". Kā zināms, fiziskas piepūles rezultātā, mūsu organisms izstrādā laimes hormonus, kuri tik tiešām, paceļ mūsu omu, liek izjust gandarījumu par padarīto, mīlēt sevi un baudīt notiekošo procesu. Vingrojot grūtniecības laikā, šīs sajūtas dubultojas!

Nodarbības laikā, maigi un plūstošām kustībām tiek, izkustināts viss ķermenis. Pateicoties lēnai un plūstošai nodarbības virzībai, organisms vienlaicīgi tiek gan noslogots, gan atbrīvots no spriedzes. Vislielākā uzmanība tiek pievērsta elpošanas vingrinājumiem, spējai ieklausīties sevī un sajust sava ķermeņa valodu laikā, kad notiek visstraujākās fiziskās pārmaiņas - strauji palielinās punča izmērs, palielinās slodze uz mugurkaulu, kājām un simfīzi. Atslābināšanās un relaksācijas laiks nodarbībā ir ilgāks.

Nodarbība ilgst 45 minūtes, kuras laikā apmēram 5 minūtes ir sagatavošanās nodarbībai - iesildīšanās, tad seko 20 minūšu aktīvais periods (kustības, elpošana, kēgela vingrinājumi), pēc kura seko nobeiguma daļa - relaksācija.

Nodarbībā izmantotais inventārs: lielās un mazās vingrošanas bumbas, paklājiņš.

Pirms nodarbības lūgums konsultēties ar savu ginekologu vai vecmāti.

Mēs nodrošinām: paklājus vingrošanas bumbas, sedziņas, tēju un ūdeni, aizslēdzamus skapīšus un dušu. 

Ir pieejama autostāvvieta līdz 2h bez maksas.

Uz nodarbībām pieteikšanās obligāta vismaz 2h pirms to sākuma!